2013年9月14日星期六

阿波罗网: 王金平暂保立法院长职位 马英九民调陷新低

阿波罗网
 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
王金平暂保立法院长职位 马英九民调陷新低
Sep 14th 2013, 03:53

台湾立法院长王金平被国民党开除党籍之后上告到法庭,台北地院裁准王金平以938万台币担保金担保,继续保留行使国民党党员职权的权利,而且在未来十天之内,他将继续行使立法院院长的权力。

与此同时,台湾总统马英九火速重惩王金平后,马英九原已低迷的民意支持度再度下挫。

台湾媒体最新民调显示,有五成半民众不支持撤销王金平党籍,对马英九的满意度也从8月份的13%下降到11%。

香港《明报》报道,有网友在社交媒体脸书上发起"反马联盟",要求马英九"即可请辞下台",获得超过10万人的联署支持。
 

阿波罗新闻网 www.aboluowang.com 转载请注明作者、出处並保持完整。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论