2013年9月15日星期日

阿波罗网: 国已不国:郑州火车站现雷人广告语“我靠火车站” 组图

阿波罗网
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
国已不国:郑州火车站现雷人广告语"我靠火车站" 组图
Sep 15th 2013, 05:19

\

 

 

 
\

 

 

 

【郑州现雷人广告语"我靠火车站"】之前有媒体报道湖北利川宣传旅游"我靠重庆",最近我大郑州再现雷人广告语"我靠火车站"!公然出现在火车站窗口形象位置,非得这样宣传么???(中原网)

阿波罗新闻网 www.aboluowang.com 转载请注明作者、出处並保持完整。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论